joi, 10 mai 2012

Bancuri cu animale

Textul din aceasta pagina poate contine exprimari explicite sau nepotrivite minorilor. In cazul in care sunteti minor sau sunteti o persoana ce nu poate accepta limbajul explicit va rugam sa nu navigati pe aceste pagini. Minorii vor cere in prealabil acceptul parintilor pentru a accesa si naviga aceste pagini.
Dimpotriva, daca considerati ca limbajul explicit nu va poate vatama in nici un fel, va asumati pe deplin responsabilitatea accesand aceste pagini.
Anecdotele au fost publicate in aceste pagini fara intentia de a jigni pe cineva.
Bancurile ce se regasesc aici au fost preluate din diverse surse, cum ar fi: de pe alte siteuri de internet, diferite publicatii, folclor etc.
Va rugam sa ne trimiteti bancurile dumneavoastra care considerati ca merita sa fie impartasite.
************************************


Un turist de la oras se deplaseaza spre un sat izolat din munti. La un moment dat el vede un om cum facea sex cu o oaie. Ingrozit acesta pleaca mai de parte si ajunge la un bar. Dupa ce intra si se aseaza pe scaun langa bar in apropierea lui vede un om fara piciorul drept, care se masturba de zor. Dezgustat turistul exclama:
-Dar ce dracu se intampla aici? Nu departe era un om care regula o oaie si acum vad in bar, in plina zi, un infirm cum se masturbeaza.
Barmanul se apropie de turist si il intreaba dojenitor:
-Ce vrei? Doar nu te astepti ca invalidul asta sa fugareasca o oaie, sa o prinda si sa o poata regula?


****
Un cioban care locuia in munti la o stana indepartata coboara intr-un sat, unde intra in bar. Aici se aseaza langa mai multi chefli si incepe sa se laude cu performantele sale sexuale. La un moment dat barmanul il aude si il intreaba:
-Am auzit ca tu cunosti o multime de pozitii sexuale. Este adevarat?
-Foarte adevarat! spuse ciobanul umflandu-si pieptul cu mandrie.
-Si crezi ca vei reusi sa le pui in practica si pe femei? intreba curios barmanul.


****
In urma unei reclamatii omul de la gaz se deplaseaza de urgenta la o adresa, pentru a verifica eventualele scurgeri. Dupa ce suna la sonerie in usa apare un baietel. Omul de la gaz il intreaba:
-Baiete! Sunt acasa parintii tai?
Copilul nu scoate nici un sunet, dar ridica mana si indica catre o usa. Omul crezand ca baiatul are ceva probleme de sanatate se decide sa-i caute singur pe parinti si intra pe usa aratata de baiat. Astfel ca patrunde intr-un dormitor unde se afla un barbat in pat cu o capra. Speriat omul iese din incapere si il intreaba socat pe copil:
-Copile ! Tu ai idee de ceea ce se intampla aici? Realizezi ca este ceva in neregula cu tatal tau?
Baiatul il priveste lung si spune:
- Mee-hehe !!!


****
Un veterinar dornic sa-si puna in aplicare noile cunostiinte din domeniu il invita pe un fermier batran in biroul sau pentru a-l convinge sa accepte aplicarea unei metode de inseminare artificiala. Fermierul asculta explicatiile veterinarului cu privire la avantajele unei inseminari artificiale si spune:
-Domnule doctor! Eu sunt un om simplu si nu prea inteleg toti acesti termeni tehnici pe care ii folositi dumneavoastra, dar sunt de acord sa incercati o astfel de metoda pe una din vacile mele.
-Perfect! exclama bucuros veterinarul. Atunci sa stabilim o zi in care sa vin la dumneata si sa procedam la inseminare.
Cei doi stabilesc ziua de sambata ca zi pentru efectuarea demonstratiei iar medicul veterinar ridica pretentia ca la sosirea lui vaca sa fie curata, sa aibe paie proaspete si sa existe langa ea un lighean cu apa fierbinte, un sapun si un scaun.
Soseste ziua de sambata si veterinarul se prezinta la grajdurile fermierului. Inainte de a intra in grajd il intreaba pe fiermer daca a indeplinit intocmai ceea ce i-a cerut, la care fermierul spune:
-Bineinteles! Am facut tot ce mi-ati spus, anume: am spalat foarte bine vaca, care straluceste de curatenie, am pus multe paie curate, am pregatit langa vaca ligheanul cu apa fierbinte, alaturi de care am asezat un sapun si un scaun, iar mai mult decat toate acestea am batut in apropiere si un cui pentru ca dumneavoastra sa va puteti agata pantalonii.


****
La psiholog se prezinta de urgenta un tip cu fata transfigurata de remuscari si incepe sa se destainuie:
-Domnule psiholog, eu sunt de meserie medic si aseara am facut un lucru ingrozitor. Nu am reusit sa-mi stapanesc instinctele animalice si m-am impreunat cu o femela, ce imi era pacient. Oare mai merit eu sa practic o astfel de meserie? Nu ar fi mai bine sa renunt si sa-mi gasesc altceva?
Psihologul observand ca individul s-a recomandat medic ii spune acestuia impaciuitor:
-Dar cred ca exagerati, domnule doctor. Se intampla adeseori ca profesionistul sa-si incalce principiile etice si sa cedeze instinctelor. Nu ati fi nici primul si nici ultimul care sa greseasca astfel. Desi nu este de dorit, aceste lucruri se intampla in orice meserie, respectiv profesorul se culca cu elevul, functionarul o face cu clientul si chiar si mie mi s-a intamplat de cateva ori, dar ceea ce conteaza este sa ramai un bun profesionist si sa-i poti ajuta pe ceilalti.
Individul sta si se gandeste dupa care exclama:
-Adevarat graiti, domnule psiholog! Multumesc pentru ca m-ati iluminat. De ce as renunta la meserie doar pentru atata lucru? Cand eu sunt unul dintre cei mai buni medici veterinari din judet.


****
Un turist ajunge intr-un sat izolat din muntii unde se hotareste sa locuiasca o buna bucata de vreme pentru a experimenta modul de viata al muntenilor. Observand ca in sat sunt mult prea putine femei il intreaba pe unul din sateni:
-Voi cu ce va satisfaceti necesitatile daca femeile sunt atat de rare in sat?
-Noi, cu oile! raspunde sateanul. Daca iti vine nevoia, poti sa alegi o oaie si sa faci sex cu ea, fara rusine. Aici toata lumea face la fel.
Turistul respinge insa propunerea considerandu-se prea demn pentru a face sex cu un animal. Dupa trei luni de zile nu mai rezista nevoilor si cedeaza. Merge la stana, alege o oaie si face sex cu ea.
Intorcandu-se in sat observa ca toata lumea ori il evita ori il tratateaza cu ostilitate. Ajunge in bar unde se afla sateanul cu propunerea. Se apropie de el si ii spune:
-De ce toata lumea se comporta ciudat cu mine? Nu ai spus tu ca toti faceti la fel si ca nu este nici o rusine?
-Asa este! Dar asta nu inseamna ca ai dreptul sa te dai la logodnica primarului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dumneavoastra va fi postat imediat ce va fi validat de un moderator