vineri, 15 iunie 2012

Piranha 3DD (2012)


Genul: Horror/ Comedie/ Thriller
Nota acordata: 4.7
Filmul este o continuare a productiei Piranha” din 2010 insa difera atat majoritatea actorilor cat si regizorul si scenaristii. Bugetul alocat este de 20 milioane de dolari.
Daca primul Piranha” a adunat suficienti fani nu stiu daca acest lucru se va intampla si in cazul lui Piranha 3DD. Personal si din ceea ce am vazut cred ca nu. Filmul a fost votat deja pe IMDb de 4.234 de utilizatori avand o medie a notelor de 4.3, ceea ce inseamna ca este considerat un film destul de slab.
Dar sa revenim la ceea ce am vazut eu la acest film. In primul rand filmul este saracacios in ce priveste efectele speciale iar secventele horror nu mi s-au parut extrem de reusite. S-a incercat foarte mult sa se puna accent pe comedie, insa fazele comice nu iti provoaca ilaritate exploziva ci te fac cel mult sa zambesti.
In film isi fac aparitia, in roluri secundare si pentru scurte momente, actori cunoscuti cum ar fi David Hasselhoff, Christopher Lloyd, Gary Busey, Ving Rhames  - a jucat si in Piranha 2010.
David Hasselhoff isi joaca propriul rol si trebuie sa recunosc ca se descurca chiar foarte bine, cu toate ca se autoironizeaza (se pare ca se pricepe la asa ceva). David apare insa undeva pe la sfarsitul filmului si in afara de secventele in care el apare nu am avut motive de amuzament, cu toate ca nu se face rabat de faze ce se vor a fi comice. Lipsa de stralucire este probabil si din cauza faptului ca majoritatea actorilor joaca destul de slab, in special cei care joaca in rolurile principale, insa si scenariu mi s-a parut slabut.
A! Am uitat sa mentionez ca in film apar destul de multe tipe bune. Probabil acest aspect dar si prezenta lui David Hasselhoff ar face ca filmul sa merite a fi vazut.
Note acordate: Regie: 6.50; Scenariu: 4.50; Jocul actorilor: 4.00; Action: 4.50 Efecte speciale: 5.00 Decor: 3.5
Nota finala: 4.7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dumneavoastra va fi postat imediat ce va fi validat de un moderator