joi, 14 iunie 2012

The Raid-Redemption (2011)

The Raid-Redemption (2011)
Genul: Thriller/ Crime/ Actiune
Cei care au citit distributia filmului The Raid-Redemption vor spune „Eh! Alt film cu buget redus in care niste asiatici si-o ard in Kung Fu”. Si totusi! Veti fi surprinsi sa vedeti cat de bun este filmul. Din cate am inteles eu se pare ca filmul este facut de indonezieni. Am cautat pe IMDb si am aflat ca este creditat cu nota 8.1 fiind votat de 15.899 de utilizatori, ceea ce mi se pare chiar foarte mult, tinand cont de zgarcenia cu care se acorda note pe acest site. Eu ii acord chiar si mai mult.
Povestea filmului se roteste in jurul unui tanar, pe nume Rama, de curand intrat in politie. Bun cunoscator al artelor martiale Rama este solicitat sa se alature unei echipe de interventie, de genul SWAT, compusa din mai bine de 20 de politisti pentru a descinde asupra unui complex de cladiri detinut de maleficul gangster Tama Ryiadi. Scopul lor este de a-l captura pe gangster. In aceste cladiri locuiau si ii plateau chirie lui Tama cei mai periculosi si infami infractori. Astel ca misiunea se dovedeste mai mult decat dificila. In cladirea ponosita in care se adapostea gangsterul Tama are loc un adevarat macel. Trebuie mentionat faptul ca filmul abunda de secvente pline de cruzime, iar daca sunteti sensibil la asa ceva sau nu aveti impliniti cei 18 ani mai bine va feriti.
Pentru iubitorii de gen trebuie sa recomand acest film pentru ca este singurul de la inceputul anului care s-a remarcat prin calitate.
Scenariul este destul de bine gandit. Scenele de lupta sunt bine realizate si nu sunt exagerate. Regizorul se descurca binisor – adica suficient de bine ca dumneavoastra sa simtiti tensiunea si incordarea pe tot parcursul filmului.
Note acordate: Regie: 8.00; Scenariu:9.00; Jocul actorilor:7.00; Action: 10.00
Nota finala: 8.5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul dumneavoastra va fi postat imediat ce va fi validat de un moderator